Заходи гігієни для готелів

Рецепція та реєстрація гостей
Якщо можливо, залиште вхідні двері відкритими, щоб покращити вентиляцію.
Спроектуйте процедуру реєстрації на відстані.
Обов’язково носіть засоби індивідуального захисту для власної безпеки та як приклад для гостей.
За необхідності встановіть бар’єри з оргскла або інших матеріалів
Зробіть розмітку перед стійкою реєстрації
Де це можливо, автоматизуйте процеси (введення інформації про гостя, підпис, оплата тощо)
Щоб зменшити кількість контактів та тривалість перебування на стійці реєстрації, пропонуйте гнучке бронювання номерів, яке можливо сплатити онлайн під час бронювання. Заохочуйте гостей додатковими бонусами щоб стимулювати такий вибір.
Дезінфікуйте ключі від кімнати та картки, коли вони видаєте та приймаєте
Додаткові особливості прибирання номерів
Якщо це можливо, виділіть кожній покоївці «власний» поверх або завжди певні номери для прибирання.
Частіше дезінфікуйте дверні ручки, вимикачі світла та поручні на сходах
Частіше провітрювання кімнати, особливо після зміни гостей та після прибирання
Мінімізуйте або не проводьте жодних загальних зустрічей та особливо в невеликих приміщеннях
Тримайте окремо чисту і брудну білизну
Після кожної кімнати ретельно мийте чи замінюйте серветки для приирання
Підтримуйте концепцію прибирання за кольоровим кодуванням
Закрийте або приберіть все з міні-барів у номерах
Пасажирські ліфти
Пасажирські ліфти повинні експлуатуватися одночасно максимум однією людиною або особами, що приїхали разом.
Кнопки в ліфті слід регулярно дезінфікувати
Біля входів на всіх поверхах повинні бути чітко видно відповідні правила поведінки користування ліфтом
СПА зони
Обмежте кількість людей у басейні та сауні або, за необхідності, у всьому оздоровчому центрі
Тут також зверніть увагу гостей на правило відстані в 1.5 метри
Переформатуйте шезлог зону відпочинку згідно системі 1,5 м відстані
Виділіть більше часу для прибирання та дезінфекцію приміщення між спа процедурами
Розмістіть дозатори з засобами для дезінфекції у вільному доступі у всіх перехідних зонах
Подальші важливі поширені запитання щодо "гігієни в басейні" можна знайти
Загальні поради для готелів
Порада 1. Система прибирання відповідно до системи кольорового кодування HACCP
Система кольорів HACCP, яка давно використовується на професійних кухнях, забезпечує чисте та гігієнічне прибирання.
Якщо кілька кімнат з різним призначенням прибирати швидко, послідовно, можуть швидко виникнути помилки в процесі. Плутанину можна длегко виключити призначаючи кольори для кожної зони. У поєднанні з системою протирання зверху вниз за сиcтемою SWEP можна забезпечити гігієнічне прибирання.
Порада 2: адаптуйте план прибирання для критичних точок контакту
Важливо визначити критичні точки дотику (точки який найчастіше торкаються всі гості готелю) та відповідно адаптувати цикли прибирання та дезінфекції.
Щоденне очищення та дезінфекція: комп’ютери в загальних зонах, смартфони, телефони та планшети, поручні, вимикачі світла, пульти дистанційного керування, дерні та віконні ручки, тренажери;
Кілька разів на день: робочі поверхні кухні, бару, рецепції, кнопки та двері ліфтів, ручки загальних дверей,
Слід також збільшити частоту прибирання загальних приміщень, таких як вестибюль, ресторани та бари, спа-центр та громадські туалети.
Порада 3: Посилені тренувальні заходи
Усі працівники повинні бути ознайомлені із змінами в процедурах прибирання. Тому компанії повинні планувати достатньо часу для ознайомлення та надати необхідний робочий одяг, засоби індивідуального захисту та одноразові рукавички.
Поширені питання
Скільки клієнтів можуть бути присутніми в лобі готелю одночасно?
Рівно стільки, щоб мати змогу підтримувати мінімальну відстань у 1,5 метри між людьми, що рекомендовано дослідниками Інституту Роберта Коха (Robert-Koch-Institut, RKI).
Отже, формула розрахунку виглядає наступним чином:
Максимальна кількість гостей = площа залу та приміщення, де можуть бути гості [в м²] / 10
Площа залу та приміщення, де можуть бути гості - це зона, куди можуть зайти клієнти – без урахування приміщень сладу та санітарних приміщень. Однак сюди входить площа, зайнята меблями, полицями та декором.
Як визначається максимальна кількість відвідувачів спа зони?
Максимальна кількість відвідувачів розраховується на основі DIN 19643-1, який визначає погодинну заповнюваність 4,5 м кв. для плавців та 2,7 м кв. для решти відвідувачів.
Чи потрібно вимагати носити маски гостей готелю?
Допуск та перебування гостей в готелі поза межами номеру гостя дозволяється тільки в масці.
Чи передається коронавірус через воду для купання в басейні спа зони готелю?
Відповідно до наявних на сьогодні знань, це неможливо. Немає особливого ризику зараження через воду. Але це не відміняє заходів безпеки з дотримання дистанції у воді від інших, виключення скупчення людей у басейні та розумного відношення до своєї безпеки самих відвідувачів в інших зонах спа комплексу.
Корисні посилання
За посиланням ви знайдете проект рекомендацій відносно роботи готелів Міністерства охорони здоров’я України, розпорядження та постанова Головного державного санітарного лікаря України.