На порталі Commercial Property вийшла стаття за участі директора «Бетта-Сервіс» Евеліни Галоян, де вона та інші директори лідируючих компаній розповіли чи дійсно клінінг - зоряний час для бізнесу.
У зв’язку з пандемією та карантинними обмеженнями галузь facility-послуг і клінінгу постраждала не менше за інші сфери бізнесу. Експерти компаній пояснили, які переваги дають змогу триматися на плаву, як змінився попит у цьому секторі, як перебудувалися процеси та що відбувається з цінами.
За словами Евеліни Галоян, директора «Бетта-Сервіс», що пропонує продуктові рішення для клінінгу, друга половина березня стала найгарячішим часом для всіх постачальників професійної продукції для гігієни, чистоти та дезінфекції. Замовники збільшили кількість дезінфектантів для поверхонь, а також засобів для дезінфекції рук і диспенсерів в окремих зонах об'єктів: вхідні групи, санітарні зони, кухні та кавапоінти. Крім того, зріс попит і на засоби індивідуального захисту: рукавички, окуляри, маски, костюми тощо. В компанії «Бетта-Сервіс», наприклад, рівень попиту на дезінфікуючі засоби для поверхонь у березні виріс у чотири рази, а на засоби дезінфекції рук – у 20 разів. «Варто відзначити великий попит на автономні стійки дезінфекції, які можуть розміщуватись у точках, де необхідна підвищена гігієна рук: у зонах фуд-корту, офісних просторах, вхідних групах і загальних просторах бізнес- і торгових центрів, дитячих зонах ТЦ/ТРЦ, в освітніх установах тощо. Раніше цей товар не мав великого попиту, а в період перед введенням карантину за один день було продано весь асортимент», – розповіла Евеліна Галоян
Також директор зазначила, що компанія «Бетта-Сервіс» зіткнулася зі скороченням відвантажень товару категорії дезінфектантів, рукавичок, засобів захисту. За два тижні до оголошення карантину в Україні їй прийшло повідомлення, що уряд Німеччини заборонив національним виробникам експорт товарів особистого захисту. Буквально за кілька днів вона отримала схожі повідомлення від багатьох виробників зі штаб-квартири INPACS (майданчик, на якому об'єднані всі світові виробники професійної продукції для гігієни та чистоти, а також найбільші імпортери країн). «Це було сигналом нам переглянути графік поставок, збільшити кількість замовлень і машин в Україні. Паралельно ми провели аналіз найуживаніших позицій, які можуть потрапити в зону ризику, і страхувалися, зробивши замовлення виробнику в Україні. Таким чином ми встигли запустити нові позиції в асортимент компанії, передусім дезінфектант для рук, а також медичні маски, яких не було в нашому асортименті раніше», – розповіла Евеліна Галоян.
Евеліна Галоян вважає, що вже зараз необхідно готуватися до завершення карантину. Торгово-розважальні центри, кінотеатри, ресторани й інші об'єкти закриті, але вони потребуватимуть очищення та дезінфекції перед відкриттям. Це означає, що галузь клінінгових послуг очікує сплеск попиту.
Більше розгорнуте інтерв’ю ви зможете прочитати на порталі Commercial Property.